Carp Spirit France (STK-300)

Carp Spirit France (STK-300)

Ezt a terméket egyik partnerünk sem forgalmazza. Kérjük, válasszon az alábbi termékek közül!

Amik még érdekelhetik

Termékleírás
Professionális gumicsónak a francia Carp Spirit pontyos cégtől CarpSpirit merevpadlós gumicsónak 300cm x145cm STK-300 A bojlis és a behúzós horgászat elengedhetetlen kelléke a jó minőségűgumicsónak. Ez a termék garantáltan bírni fogja a gyűrődést. Nagyon erősanyagok, merev padló jellemzi, valamint kiemelkedően stabil a szélességének is köszönhetően. A termék hossza 300cm, a szélessége 145cm. Nagyon stabilan szeli a habokat, extra erős motor illesztési lehetőségek jellemzik. Nagyon kényelmes, nagyon stabil, csúcs minőségű termék, mely komoly mennyiségű felszerelés szállítására alkalmas! Méretének köszönhetően szerelékei és csalizó eszközei tárolása mellett is elegendő helyet biztosít a fárasztáshoz és a merítéshez is. Másik horgászhelyre költözéskor is nagy hasznát veheti, hiszen minden belefér, amire csak szüksége lehet. Tervezésének köszönhetően hihetetlenül stabil és a legmagasabb elvárásoknak is megfelel. Egyéb jellemzők: 2 ülődeszkával rendelkezik, 2 személyes Könnyű felfújás és leeresztés Megerősített alsó peremek Tömör tükörlap Rozsdamentes vontató/horgonyzó fül Merev padló Csúcsminőségű evező-rögzítés Megerősített fogantyúk A lábpumpa tartozék Teherbírása 394kg Egyéb információk: ÁLTALÁNOS INFORMÁCIÓ Köszönjük, hogy termékünket választotta; Ön mostantól egy felfújható Rapala (Storm, Carp Spirit) csónak tulajdonosa. A felfújható csónak európai gyártmány, mely a Normark számára készült. Kérjük, a csónak használata előtt olvassa el a „Felhasználói kézikönyvet. ÁLTALÁNOS RENDELTETÉS A csónak vízen történő közlekedésre és szórakozásra szánt jármű, használható vadászat és horgászat céljára, illetve sportolási célzattal vagy mentőcsónakként. A csónak úgy lett megtervezve, hogy mind evezős, mind pedig külmotoros csónakként használható legyen. A biztonság érdekében ismerje meg és tartsa be a vízi közlekedéssel és biztonsággal kapcsolatos összes helyi előírást. A csónak használatára javasolt terület: belvízi és védett vízterületek, amennyiben a hullámok magassága 0,3 méter vagy kevesebb, és a parttól való távolság nem haladja meg az 1000 métert. Fontos! A csónak nincs ellátva jelzőfénnyel és használata csak a nappali órákban javasolt. A csónak használata bódult állapotban szigorúan tilos. a csónak használata 3.1 Használat előtti teendők: Távolítson el minden éles tárgyat arról a felületről, ahol a csónakot összeállítja. Lapos felületre csomagolja ki és terítse ki a csónakot. Amennyiben a készlet tartalmaz (egy vagy több részből álló) padlózatot, azt még pumpálás előtt illessze be a csónak fenekére. Csatlakoztassa a pumpa tömlőjét a szelephez. Minden csónak korróziómentes, megerősített szelepekkel készül. A szelepeket rozsdamentes rugóval szereljük és a belső levegő nyomása működteti azokat. Pumpálja a csónak légkamráit addig, amíg a tömlők elérik az üzemi nyomást, amely 0.25bar vagy 3.5psi. (Bármely légkamránál kezdhető a pumpálás. ) 1 - szelepbelső 2 - sapka 3 – zárószeg Felfújás közben egyenletesen pumpálja a levegőt a légkamrákba, elkerülve ezzel a kamrák közti válaszfalak sérülését. Ha elérte az üzemi nyomást, nehézzé válik a további pumpálás. Ha a csónakhoz tartozó pumpát használja, a csónakot nem tudja túlfújni. Amennyiben elektromos pumpát használ, a pumpálást a lábpumpával fejezze be, hogy biztosan megfelelő legyen a levegőnyomás. Tegye az üléseket a helyükre. Javasoljuk, hogy az üléseket és a padlózatot akkor illessze helyére, amikor még nem érte el a maximális nyomást. Húzza ki a tömlő csatlakozóját és zárja le a sapkával a szelepet. Tartsa meg az egyensúlyt a légkamrák között. Ne fújja egy menetben készre egyik légkamrát sem! Szerelje össze az evezőket és biztonságosan erősítse azokat az evezőtartókba. Erősítse a vontatókötelet a csónak orrában levő vontatószembe, és csatlakoztassa a horgonyt. Amennyiben a csónak fartükörrel van szerelve, javasoljuk a fartükröt akkor feltenni, amikor a légkamrát fújja fel. 3.2 A merev padlózat össze- és szétszerelése (keel-es csónakok esetén) Az alumínium peremű illesztésekkel ellátott merev padlózatot akkor rakja össze, amikor a csónak nincs felfújva. Az orr-részbe illeszkedő padlórészt helyezze A csónakba. Helyezze be a fartükör előtti elemet úgy, hogy annak oldala a fartükör rögzítői alatt legyen. Egymás után helyezze be a középen lévő elemeket úgy, hogy szöget zárjon be az utolsó és az utolsó előtti elem. Nyomja lefelé a padlólemezeket, hogy síkba kerüljön a padlózat. Illessze be az alumínium oldaltartókat a számukra kiképzett helyre. Folytassa az összeállítást a 3.1 részben leírtak szerint. A szétszerelés fordított sorrendben történik. 3.3 A használat befejezése A csónakot csak tisztán és szárazon szabad eltenni. Öblítse le a homokot és szennyeződéseket, amelyek kárt tehetnek a csónakban. Törölje teljesen szárazra a csónakot. A csónak leengedéséhez vegye le a szelepeket takaró sapkákat és fordítsa el a szelepbelsőt az óramutató járásával ellentétes irányba. Nyomja meg a légkamrákat, hogy kimenjen belőlük a levegő. Vegye ki az üléseket, a padlózatot, a fartükröt és minden mást a csónakból. Helyezze a földre a csónakot aljával lefelé és csavarja fel a csónakot. A feltekerést a csónak hátuljával kezdje. Tegye be a csónakot a hordtáskájába. Figyelem! A csónak felszínét csak szappanos vízzel szabad tisztítani. Korrodáló anyagok, aceton és más, aceton tartalmú folyadékok nem kerülhetnek a csónak felszínére. 3.4 A motor használatának szabályai Kérjük, alaposan olvassa el a motor használati utasítását, mielőtt motorral használja a csónakot. A motor beindítása előtt ellenőrizze, hogy a motor rögzítő csavarjai megfelelően meg vannak-e a húzva. A lazán meghúzott csavarok a motor feletti uralom, vagy akár maga a motor elvesztésével járhatnak. A csónakban ne legyen olyan éles tárgy, amely felsértheti a csónakot. Ha vontatja a csónakot, abban ne üljön senki. Ha a felfújható csónakot másik csónak vontatja, a vontatókötelet a légkamraoldalán lévő D-gyűrűkbe kösse. A csónakot vontató személyek időnként nézzenek hátra. A horgony- és rögzítőköteleket a fémből készült D-gyűrűkbe kösse. A tuskók, zátonyok, sziklás part, homokpadok veszélyesek és megközelítésük csak rendkívül elővigyázatosan történhet. Ha ismeretlen területen jár, előzetesen tájékozódjon a vízi közlekedéssel kapcsolatos előírásokról és biztonsági szabályokról. Ha az egyik légkamra megsérül, a rakományt helyezze át a másik oldalra. Próbálja meg a levegő szökését a hasadás összeszorításával csökkenteni, és azonnal induljon el a legközelebbi part felé. Nem javasolt húzni a csónaknak köves, betonozott vagy homokos felszínen. Ha a csónakot egy időre a parton hagyja, a csónak egy része érjen bele a vízbe, hogy az lehűtse a nap által felmelegített légkamrákat. Takarja le a csónakot, hogy ne melegedjen nagyon fel, ha meleg időben huzamosabb ideig a parton áll a csónak. Használja a motor vészkapcsolóját! Leállítja a motort, ha elveszti feletti az uralmát. Ha motorral használja a csónakot, minden utasnak az ülésdeszkán kell ülnie (nem a padlón vagy az evezőnek fenntartott ülésen), a vízbe esés elkerülése érdekében. Ha egyedül használja a csónakot, a rakományt tegye a csónak orrához közelebb. Ilyen esetben ne menjen túl gyorsan. 3.5 Javaslatok A túlzottan magas levegőnyomás csökkenti a csónak élettartamát. Ha a csónak túlmelegszik a napon, javasolt a nyomás csökkentése a szelepsapka letekerésével és a szelepből levegő kiengedésével. Ha hideg vízbe teszi a csónakot, a légkamrákban csökken a levegő nyomása. Ilyen esetben utána kell fújni, hogy elérje az üzemi nyomást. A csónak használata során a szelepeket le kell fedni a sapkákkal! Homok ne kerüljön a szelepekbe, mert károsítja azokat. Ha a csónakot 2-3 napig felfújva tárolja, a légkamrákban lévő nyomás csökkenhet, ilyenkor rá kell fújni levegőt. A csónak felfújásánál, illetve leengedésénél egyenletesen fújja, vagy eressze le a légkamrákat, hogy ne deformálódjon egyik légkamra sem. Ha használja a csónakot, mindig ellenőrizze a levegőnyomást az időjárástól és a használat módjától függően. 3.6 Szigorúan tilos Túllépni a 0,25 bar üzemi nyomást a csónak légkamráiban. A csónak műszaki és/vagy használati jellemzőinek túllépése. Sűrített levegővel felfújni a csónakot, mivel az károsíthatja a légkamrákat. Ne használjon sűrített levegővel működő forrást (például autókerék-pumpát) a csónak/légkamrák felfújásához. A sűrített levegővel történő túlfújás a szövet megszakadásához és/vagy torzulásához, kitüremkedéséhez vezethet! Sérült légkamrával használni a csónakot. A csónakot vontatni vagy partra húzni járó motorral. Egy légkamrát ne egyszerre, hanem szakaszosan fújjon fel. Ne üzemeltesse a csónakot, ha kábítószer vagy alkohol hatása alatt áll, vagy bármilyen más módon mozgásában korlátozott. Mentőmellények nélkül használni a csónakot. Sötétben használni a csónakot navigációs lámpák nélkül. A csónaknak a leírásában szereplő megengedett legnagyobb teljesítményt meghaladó méretű motorral történő használata. Ilyen esetben kezelhetetlenné és/vagy irányíthatatlanná válhat a csónak. Olyankor használni a csónakot, amikor a levegő hőmérséklete 0°С alatt van. Változtatni a csónak szerkezetén. A felfújt csónakot közvetlen napfényen hagyni. A csónak felszíne nem érintkezhet oldószerekkel, savakkal, lúgokkal és más vegyi anyagokkal. Víz semmilyen körülmények között nem lehet a légkamrákban. tárolás A felfújható csónakot 0 és +35°С közötti hőmérsékleten tárolja. Használat után öblítse le a csónakot és alkatrészeit szappanos vízzel. Minden elemét szárazon csomagolja el. Ezzel elkerülhető a károsodás. Ellenőrizze a fából készült elemeket, van-e a rajtuk sérülés vagy felületi karc. Hűvös, száraz tárolja a csónakot, nem érje közvetlen napfény, hogy ne fakuljon ki a csónak. Rágcsálók ne férjenek hozzá a csónakhoz. Javasolt a csónakot nem feltekerve tárolni. Figyelem! Nem szabad a csónak tisztítására alkoholbázisú oldószereket használni, az alkohol szárító hatása miatt. KISEBB VÁGÁSOK, SZAKADÁSOK, LYUKAK JAVÍTÁSA Kisebb, 13 millimétert el nem érő szakadások, szivárgások vagy lyukak javíthatók a kerek, 76 mm átmérőjű javítófolttal. Mind a vágást/szakadást, mind pedig a foltot meg kell tisztítni a portól és szennyeződésektől. Ha lehetséges, oldószerrel zsírtalanítsa a felületeket. Vékony, egyenletes rétegben vigye fel a ragasztót a csónak felszínére és a foltra. Hagyja száradni a ragasztót, hogy az oldószer nagy része párologjon el (a membránok zárja le a felszínét és az ujjak nem ragadnak hozzá a ragasztóhoz). 3-5 percet vesz igénybe a ragasztóanyag száradása. Ekkor szorosan nyomja össze a felszíneket. Használja a kemény görgőt a felületek összenyomására. Ha a ragasztó túlságosan megszárad, elveszti ragasztó tulajdonságát. Melegítse fel az összeragasztott felületeket 80°С-ra, hogy könnyebben ragadjanak. A ragasztás gyengén tart közvetlenül a művelet után, de 24 óra elteltével ellenállóvá válik. Ha nagy szakadás vagy repedés keletkezik a szöveten vagy a fartükrön, azt javasoljuk, hogy juttassa vissza a csónakot annak kereskedőjéhez vagy gyártójához, ahol szakszerűen megjavítják. Szolgáltató központunk címét és telefonszámát megtalálja a Felhasználói Kézikönyv utolsó oldalán vagy weboldalunkon, katalógusunkban vagy kereskedőjénél. GARANCIÁLIS FELTÉTELEK 6.1 A jótállási kötelezettségek tejesítésének feltételei A jótállási kötelezettség csak a megfelelően kitöltött garanciaszelvényt tartalmazó „Felhasználói Kézikönyv átadásával lép életbe. A szelvényen szerepelnie kell az alábbiaknak: a vásárlás időpontja, modell, név, aláírás, a csónak tulajdonosának teljes neve és a vásárlást igazoló dokumentum (nyugta, számla). A gyártó abban az esetben vállal garanciát a csónakra, ha a vásárló azt rendeltetésszerűen használja, és a használati útmutatóban leírtaknak megfelelően szállítja és tárolja. A gyártó köteles a garancia időtartama alatt a gyártásból adódó rendellenességek megszüntetésére. A garanciális javításokat az gyártó, ill. forgalmazó szolgáltató központja végzi (lásd 17. o. ). A garancia időtartama a kiskereskedelmi létesítményben történő vásárlás dátumától számított 36 hónap, de nem több, mint 36 hónap a szövetek és a PVC elemek gyártási dátumától számítva. 12 hónapig él garancia az alkatrészek és kiegészítők esetében (pumpa, evezők, rétegelt falemezből készült termékek). A gyártásból adódó problémák megszüntetése a gyártó kötelessége. A garanciális időszak alatt és amennyiben a tárolás és használat megfelelően történt, a gyártó köteles elvégezni a szükséges javításokat, illetve a gyártó hibájából adódó súlyos meghibásodás esetén 30 napig kicserélni a felfújható csónakot. A csónak vagy hozzávalói a vásárlás napjától számított 14 napon belül kicserélhetők, ha még nem voltak használva és nem sérültek. A szövet akkor minősül sérültnek, ha a külső réteg elválik a megerősített szövetrésztől, vagy ha a szövet elveszti szerkezeti tartását. A rétegek közül kitüremkedő ragasztóanyag napfény hatására sárgára színeződhet, ami nem befolyásolja a ragasztott rétegek tulajdonságait és a termék egészét, és nem minősül sérültnek. A légtömlők légmentesen záródónak minősülnek, ha felfújás után 10 órán át megtartják alakjukat, figyelembe véve a hőmérséklet változásából adódó nyomást. 6.2 A garancia nem terjed ki „Felhasználói Kézikönyv vagy megfelelően kitöltött garanciaszelvény nélküli csónakokra. Olyan csónakokra (felszerelésekre), amelyek nem azonosíthatók. Azon csónakokra, amelyek sérülése nem megfelelő használatra vagy működtetésre vezethető vissza, dörzsölésekre, szakadásokra, vágásokra és egyéb mechanikai sérülésekre. A garancia nem terjed ki az elhasználódásból adód kopásra és az elhanyagoltságból adódó sérülésekre. Olyan kiegészítő berendezésekre vagy elemekre, amelyeket nem Gyártó készít, szerel össze vagy értékesít. További feltételek és kötelezettségek. Fontos! A gyártó változtatásokat és kiegészítéseket hajthat végre a csónak szerkezetén. Az aktuális műszaki információk, illetve a rendelhető felszereltség és színek megismeréséhez látogassa meg a Normark Hungary hivatalos weboldalát. Amikor terméket vásárol, ellenőrizze a garanciaszelvény meglétét, a vásárlás dátumát és az eladó bélyegzőjét. Garanciális esemény bekövetkeztekor a vásárlónak azzal a kereskedővel kell felvennie a kapcsolatot, amelyik eladta a szóban forgó csónakot, vagy a szolgáltató központhoz kell fordulnia. A vásárlónak felróható okból meghibásodott javításának díját a vásárló köteles megtéríteni. Jelentős sérülés okozta komolyabb javítás esetén javasolt felvenni a kapcsolatot a kereskedővel vagy a szolgáltató központtal. A gyártót nem terheli felelősség a vásárló egészségében vagy tulajdonában bekövetkezett olyan kárért, amely a csónaknak (és a hozzá való kiegészítőknek) a „Felhasználói Kézikönyv-ben és a törvényi normákban megfogalmazott használati szabályainak be nem tartásából származik.

Így is ismerheti: France STK 300, FranceSTK300, France (STK 300), FranceSTK-300

Galéria

Vélemények

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.